Mleko prelazna ocena


Djeca koja konzumiraju obilje mlijeka i mliječnih proizvoda poput sira, duže žive, pokazalo je novo britansko istraživanje.

Studija, započeta još u 30-im godinama prošlog stoljeća, pratila je 4374 djece punih 65 godina. Znanstvenici iz Bristola i Queenslanda otkrili su da su ona djeca koja su konzumirala velike količine mliječnih proizvoda kasnije rjeđe obolijevala od srčanih i drugih bolesti.

Izviješće predstavljeno u časopisu Heart ističe da mliječni proizvodi ne povećavaju opasnost od kardiovaskularnih bolesti, iako sadrže masnoće i kolesterol. Studija je otkrila kako povećani unos kalcija i mliječnih proizvoda, prije svega mlijeka, smanjuje smrtnost čak za četvrtinu.

Konzumacija 400 mg kalcija dnevno, koliko je sadržano u 250 ml mlijeka, smanjuje smrtnost od bolesti srca za čak 60 posto. Tri mliječna obroka – primjerice čaša od dva dl mlijeka, čaša jogurta i manji komad sira – osiguravaju dovoljan dnevni unos kalcija.

Znanstvenici vjeruju da konzumacija mliječnih proizvoda također povoljno utječe na srce i cirkulaciju preko hormona sličnom inzulinu IGF-1. Rezultati idu u prilog praksi davanja povećanih količina mliječnih proizvoda školskoj djeci.


Glasajte protiv ovog postaGlasajte za ovaj post

Facebook comments:

  1. Nema komentara.
(neće biti objavljena)


  1. Za sada nema trekbekova.